Geplaatst: 11-11-2004 20:56
[20586] Hoi heb een klant met een Twingo uit 1993 en de auto stotert bij het optrekken in alle versnellingen en snelheiden.
Heb al bougies nagekijken en brandstof reiniger in de tenk
gezet en brandstof filter vervangen..
Maar doet nog dezelfde!!!
Help!!!