Geplaatst: 13-11-2004 10:30
[20649] Kan mij iemand mij vertellen hoelang je met het vervangen van een distributieriem bezig bent ( in z'n geheel ,met de-montage bumper etc )Volgens o.a. olyslager wordt een kleine 3 uur voor gerekent mar dit lijkt mij aan de magere kant
alvast bedankt Ben