speling voorschokbrekers

7 reacties

Merk
Renault
Model
Clio
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2004 17:09

[20671] hoi, als je de auto voor opkrikt,uit de vering

voel je speling bij de voorschokbrekers (bovenin)

als de auto gewoon op de grond staat is de speling weg.

is dit normaal of zijn de bovenste schokbrekerophangingen

defekt?

alvast bedankt voor uw reaktie