Geplaatst: 13-11-2004 17:09
[20671] hoi, als je de auto voor opkrikt,uit de vering
voel je speling bij de voorschokbrekers (bovenin)
als de auto gewoon op de grond staat is de speling weg.
is dit normaal of zijn de bovenste schokbrekerophangingen
defekt?
alvast bedankt voor uw reaktie