Geplaatst: 07-07-2007 11:20
[83938]Ik weet dat het een probleem is bij die 1.6 en 1.5 diesel.
Er komt nogal wat olie/oliedamp via de carteronluchting in de inlaat.
Heeft iemand hier een mooie of nette oplossing voor.
Ik heb maar een hekel als mijn auto op hol slaat...