Geplaatst: 07-07-2007 14:17
[83954]Heb hier een volledig onverklaarbaar probleem.
Bij het inveren van het rechtervoorwiel (op drempels) is een krakend geluid te horen.
Het geluid is harder bij hogere motorlast:
hevig in de versnelling, minder hevig ontkoppeld en geheel verdwenenen bij ontkoppelde en uitgeschakelde motor!!
Veerpoten zijn omgewisseld: Geluid bleef rechts.
Stabilisator los gemaakt: Geluid bleef.
Vanwege het effect van de uitgeschakelde motor vermoedt ik iets met de aandrijfas of tussenlager en niet iets met de ophanging.
Heeft iemand een idee voordat ik een nieuwe aandrijfas ga plaatsen, zonder zeker te weten of dit het probleem oplost??