2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-07-2007 16:03
[84134]Heeft iemand ervaring met het buiten werking stellen van een defekte EGR klep van eenPeugeot 406 TD uit 1998. Demontage is vrijwel onmogelijkRikus