Geplaatst: 30-05-2007 20:18
Hallo
Klant met auto 120km/u,dan houd de motor,gaan de acculampje,motorlampje en failsafe lampje even aan.
In het instructieboek staat dat bij oververhitting van motor het failsafe systeem word ingeschakeld wat inhoud dat er zo nu en dan geen brandstof(per cilinder) word ingespoten,dan gaan de beide oranjelampjes branden.
Nou word de motor niet te warm.
Mij vraag is waar moet ik het zoeken,is er iemand met ervaring?
Alvast bedankt.