Geplaatst: 22-05-2005 10:15
ikzelf en een mede-forummer, zitten nog steeds met het probleem dat tussen de 1500 en 3000 rpm een soort reutel hoorbaar is bij langzaam optrekken of afremmen op de motor, de EGR-klep en distributie zijn reeds vervangen, geen speling op turbo-asje, wel moet gezegd worden dat bij beide auto's het geluid minder is als de buitentempersatuur hoger is , we zijn beide ten einde raad, de dealer kan mij ook niet helpen