Motor trekt niet meer goed na reparatie

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 TDi AHD
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-06-2007 13:25

[81701]We hebben de cilinderkop gedemonteerd gehad van deze auto. De distributieriem was gesprongen en de kop is gereviseerd bij revisiebedrijf.
Na opbouwen van de motor bleek hij netjes te lopen, alleen leek hij wat traag. Het vernieuwen van de luchtmassameter (deze bereikte niet de normale maximale waarde) bracht al een stuk verbetering.

De klant zegt nu dat de auto nog niet zo snel is als voor de reparatie. Pomptiming, luchtmassa en turbodruk lijkt allemaal in orde. De verstuivers zijn ook bij het revisiebedrijf gecontroleerd.

Heeft iemand nog een idee?

Groeten Patrick