Geplaatst: 23-05-2005 15:39
[31944] Deze vito 108cdi valt in noodloop bij ingetrapte koppeling, het max. toerental is dan 3000 tpm. Is dit normaal? ps. de koppelings-schakelaar werkt goed (=doorgemeten). De auto is uitgelezen en geeft hier geen storingscode op, vreemd toch? Als je de koppeling los laat werkt alles normaal.
Verder is bij deze vito spontaan de kilometerteller en snelheidsmeter uitgevallen. Volgens de mercedes tester komt er geen signaal binnen, dus lijkt de sensor op de bak kapot (deze auto heeft geen abs)Ik wil deze sensor doormeten maar er zit geen stekker in de (afgeschermde) bedrading. Weet iemand waar de stekker zit, en zo ja hoe demonteer je de klok?. Ook blijft het lampje van de tank (reserve) branden bij volle tank.
Kom maar op met die reacties!!!