Af en toe raar lopen???

4 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E30
Onderwerp
Elektronica, Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-04-2006 21:42

Wie heeft een idee.

Had eerst geen vonk later bleek dat het systeem relais geen constante spanning had.

Gerepareerd en lopen.

Maar slaat af en toe raar aan.

Slaat aan begint dan te stotteren en onregelmatig te lopen net of hij zich verzuipt. Als ik dan ook gas geeft slaat die af.

Daarna vaak wel weer meteen aan slaan.

Wie heef ideeen

Groeten Michiel