Geplaatst: 12-04-2006 12:51
[53822] Hallo ,heb hier een senic 1.4 16v van 2001 waarvan het CO te hoog is op toeren ongeveer 0.6 % maar lambda is goed 1.009.
Stationair is het Co goed maar toch nog vrij hoog vind ik 0.3%.
Lambdasonde pendelt goed tussen 0.3V en 0.9V en katalysator
lijkt ook mooi van binnen.Denk zelf aan de kat maar ra ra.
groetjes Boudewijn