Geplaatst: 13-04-2006 19:00
[53915] hallo
sinds vorig jaar ofzo heb ik steeds als je volopdraait en de auto schommelt een beetje of niet kraakt er iets bij de voorwielen ergens.
in Turkije heb ik hem gebalanceerd en zeiden ze van ja dat is normaal, het mag een kleinbeeje doen. het gekraakt werd wel beetje minder. na een maand heb ik een ongeluk gehad met de auto. met 80 km reed ik op een andere auto van 80kmpu aan en is dus mijn vering/as/spatbord enzo dood gegaan. maar hij is nu gerapareerd en kraakt nu zo hard bij het (volledig) draaien dat hij niet door de APK kan, foto's kan ik laten zien hoe hij er uitzag na de crash...
weet iemand wat ik moet doen???
thnx Kaan Deman