Geplaatst: 13-04-2006 17:11
[53903] hallo
Ik heb een Renault Scenic bj 97 op g3
de auto loop zeer onregelmatig stationair met name als de motor koud is heb compressie gemeten alle cylinders zijn goed heb ook de bougies reeds vervangen maar dit alles mocht niet baten Daar komt bij de hele auto trilt bij 60km per uur als ik het gas los laat is het trillen weg als de automaat naar zn vier schakelt wordt het trillen minder maar begint bij 80 weer even erg
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de oorzaak kan zijn
Bijvoorbaat dank
Vriendelijke groeten van Wilt