opel zafira 2.0 dti bj 2002, brandstofpomp???

7 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 dti 16v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2007 9:45

[82247]hallo,
ik heb hier een opel zafira 2.0 dti 16 v staan,
hij rookt als een gek en wil niet meer toeren draaien als 1500 en het motorlampje gaat branden
uitgelezen en de code p1220 kan naar voren (kritsche systeemstoring 1)

ik heb het inspuitbegin bekeken en vergeleken met gewenst inspuit begin, deze komen niet overeen,inspuitbegin van 0.1 en gewenst 4.7
nou is mijn vraag:kan ik deze pomp afstellen en zoja hoe??
of is de pomp overleden en moet er een ander op??

vriendelijke groet maik