Geplaatst: 12-06-2007 21:12
auto trekt soms als een ouwe diesel. 130000 km, klant heeft steeds bij Seat in onderhoud geweest!!!!!!!!!!!!!
Ze kunnen hem niet helpen bij de dealer. Hij moet bij dit euvel van de dealer het contact afzetten en dan is alles terug een tijdje normaal.
Auto heeft op dat moment precies geen turbo meer, zoals bij een LMM die stuk is. Klant zet dan contact af en start terug, probleem gedurende een aantal km. opgelost. Dealer kan hem niet helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo????
Ik moet de foutcodes nog uitlezen met VAGCOM, maar kent iemand dit probleem?