Airco inbouwen

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-05-2005 22:50

[32231] Hallo,

Ik kan een airco van een 110CDI bouwjaar 2001 kopen. Het zal in een 112 CDI bouwjaar 2000 ingebouwd gaan worden. Kan dit gewoon of kom ik problemen tegen? Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik hoor het graag!