Geplaatst: 28-05-2005 22:50
[32231] Hallo,
Ik kan een airco van een 110CDI bouwjaar 2001 kopen. Het zal in een 112 CDI bouwjaar 2000 ingebouwd gaan worden. Kan dit gewoon of kom ik problemen tegen? Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik hoor het graag!