Geplaatst: 29-05-2005 14:38
[32251] hallo,ik heb hiet een transporter met AAB 5 cilinder dieselmotor waarvan ik ik twijfel wanneer het merkteken op krukaspolie juist staat en de pomp met gereedschap geblokkeerd is de nokken van de eerste cilinder(kant distributie) naar boven of naar beneden moeten staan.anders staat de pomp een halve toer verkeerd.
Mijn motor rookt namelijk enorm door onverbrande diesel na weken aan de cilinderkop.
dank voor uw aandacht.