Geplaatst: 01-06-2005 10:25
[32427]
De motor slaat de ene keer perfect aan en de andere keer kan je
wel 5 minuten moeten starten. Er staan geen fouten in het geheugen. De eigenaar zegt dat de auto soms ook naar benzine stinkt en heeft soms het gevoel dat de auto zelf gas geeft (voelt dit aan het gaspedaal). Wie heeft een tip ??.