Geplaatst: 19-04-2006 9:42
[54367] Motor trilt en trilt door tot binnen in de auto . Motor vind ik ook niet mooi strak in motorruimte liggen ,alles onder motorkap wat verbinding heeft met motor trilt en rammelt .
Voor mijn gevoel is motor uit balans , zoals vroeger wel eens voor kwam met motoren met balansassen die niet op timing stonden .
Kent iemand dit probleem en kan mij ermee helpen oplossen ?
alvast bedankt Bennie