Geplaatst: 03-06-2005 10:53
[32538] vito 108 cdi 2003
wie weet een manier om de service indicator terug te resetten bij oudere modellen kan dit op de tellerunit maar bij deze ontbreken de knopjes hiervoor
volgens ons autotools programa kan dit aleen bij mercedes
is dit waar of is er mischien een losse resetter voor?
wie kent dit probleem ?