3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-04-2006 8:08
[54444] Hallo, wie weet hoe ik de airbag aan de passagierszijde i.v.m. kinderzitje moet uitschakelen ? Moet ik dan een weerstand monteren en welke?