Geplaatst: 19-04-2006 16:50
[54399] Hallo,
Ik heb hier een 206 1.4 16v,
Deze geeft de foutmelding op de dishplay dat er een fout is in het uitlaatgas systeem,
nu heb ik het storingsgeheugen uitgelezen en er schijnt een probleem te zijn met de lambda sonde.Nu heb ik het lambda signaal gemeten en er lijkt wel een signaal puls op te zitten naar de -. Het signaal ziet er verder normaal uit maar er zit zo nu en dan een puls tussen die naar ongeveer -2 volt gaat?hier reageert de ecu op en gaat hij in de storing.Wie herkent dit probleem want om zomaar een sensor te vervangen van €200,00 en daarna misschien nog niet opgelost???
M.v.g.Pieter de Jager