3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-04-2006 10:27
[54450] het electrisch raam aan de bestuurderskant doet het niet meer , als je het knopje indrukt dan tikt deze wel.
Kan dit een kabelbreuk zijn ?