Airco doet niets meer

7 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2004 21:16

[21372] Tot vorige week werkte airco nog perfect. Maandag APK keuring plus steekproef glansrijk door de keuring. Geen airco meer lampje in schakelaar gaat wel branden. Ventilatoren slaan niet aan pomp slaat ook niet aan relais op schutboard voor airco wordt warm. Wie kan me advies of aanwijzingen geven ? Zit zelf niet zo erg in het airco gebeuren. Hoe kan ik testen of pomp nog goed is ? Als ik draden van stekker achter koplamp op bestuurderskant doorverbind moet pomp dan aanslaan ? Graag advies en tips hierover.