Geplaatst: 30-11-2004 12:42
[21628] hallo, wij hebben hier een renault espace 2.2 dci van 2001.
het probleem is als volgt:
Als men met de auto rijdt is er niks aan de hand, maar zodra de buiten temperatuur onder de 7 graden komt dan gaat de motor storings lamp branden . als je de computer uit leest dan geeft hij aan storing in gloei systeem . gloei systeem gecontroleert maaar niks kunnen vinden .wie weet er wat er aan de hand is .
groeten,
auto huitink
maik ten have