hoog benz verbuik

4 reacties

Merk
Fiat
Model
Panda
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-12-2004 12:28

[22709] Een oom van mij heeft een nieuwe panda gekocht(1.2). Nu heeft hij er zo'n 6000km mee geredenden maar het verbruik is en blijft stads 1 op 8 lange afstand 1 op 11/12 erg veel voor een nieuwe auto toch? Volgens de dealer is er niets te vinden en type software is goed. heeft iemand nog sugesties of hetzelfde probleem,ik hoor het graag