stoterstangen los

4 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2004 19:17

[22910] Heb bij een Vm Td motor al diverse keren stoterstangen opnieuw moeten monteren,zonder blijvende schade,Heb nu een Voyager binnengekregen,met een stoterstang ernaast,stoterstang gemonteerd,motor gaf grote klappen,naarmate motor warmer werd minder tot bijna normaal,oliedruklamp gaat branden bij warme motor,Motor blijft bijgeluiden maken ,iemand een idee at er nog stuk kan zijn gegaan?

Alvast bedankt.