Geplaatst: 13-06-2007 14:16
Ik heb hier een seat ibiza cupra 2.0 16v uit 1997 staan die tussen de 2500 en +- 3250 toeren stottert en inhoud
De onsteking was al vernieuwd voordat ik de auto binnen kreeg , heb zelf de bougies nog vervangen .
Ik heb de auto uit laten lezen bij de dealer waar geen foutcodes naar boven kwamen .
Als ik de temp. sensor los trek gaat hij zeer beroerd lopen , en slaat uiteindelijk af .
Ik hoor het graag van jullie, heb er al weer nieuwe klanten bij maar zo verkopen is ook geen optie .