Geplaatst: 13-06-2007 22:33
motor draait soms onregelmatig als ie warm staat op stationair.Na uitlezing verscheen foutcode met melding;brandstofpomp niet juist afgesteld,na dit gedaan te hebben (branstofpomp was vorig jaar reeds vervangen) en 4 andere injectoren vervangen te hebben,was dit tijdje ok. Nu komt de client na 2 weken geen probleem te hebben terug binnen met zelfde foutcode,iemand idee wat dit zou zijn? wagen heeft nog geen 100000 km