D-riem vervangen bij PT Cruiser 2.4

2 reacties

Merk
Chrysler
Model
PT Cruiser
Type
Onderwerp
Motorcode
2400
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-06-2007 14:09

[82338]Het vervangen van de D-riem bij deze 2.4 lijkt erg lastig. Met name het verwijderen van de motorsteun tegen het blok is moeilijk. Weet iemand of de steun er naar boven of naar onder uit moet? 1 bout is bijna niet bij te komen. Het lijkt bij deze 2.4 anders dan bij een 2.0. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wim.