Geplaatst: 14-06-2007 14:09
[82338]Het vervangen van de D-riem bij deze 2.4 lijkt erg lastig. Met name het verwijderen van de motorsteun tegen het blok is moeilijk. Weet iemand of de steun er naar boven of naar onder uit moet? 1 bout is bijna niet bij te komen. Het lijkt bij deze 2.4 anders dan bij een 2.0. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wim.