kraak in stuurhuis

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
1.1i
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2007 18:27

[82491]Hallo beste mensen
wel licht kunnen jullie mij mischien helpen. ik heb hier namelijk het volgende probleem.

ik heb hier een peugeot 106 van bj 2000.
waar er een kraak zit in of om het stuurhuis.
bij warme motor word het erger.

het probleem is al volgt
de auto kraak bij sturen of beweging in het stuur.
er zit electrische stuurbekrachtiging op en de stuurkogels zijn nog heel(deze kraken ook niet)

heeft iemand dit ooit mee gemaakt
en weet wat ik er mischien me kan doen?

alvast bedankt
vriendelijke groet
Jon