Communicatiestoring?

3 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 DCI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-07-2007 17:39

[84201]Heb hier een Megane scenic staan, deze auto heeft het probleem dat het ESP/ ABS lampje af en toe gaat branden (hij brand nu constant) Volgens mij zit het probleem in de communicatie tussen de regelapparaten.

Heb namelijk uit de ABS (als ik erin kan komen) de volgende storingen gehaald: 50E1 Multiplex netwerk
5111 Stuurhoeksensor
50E2 Inj multiplex netwerk

Verder kan ik dus geen verbinding maken met motorregelapp, ABSregelapp, airbagregelapp, centale elec kast.
Weet niet precies hoe het netwerk van een Renault in elkaar zit, heb hier helaas ook geen schema's of andere info over, iemand die me verder kan helpen?

Gr Anton