Geplaatst: 12-07-2007 22:14
co van deze auto te hoog, lambda te rijk. diagnose zegt p1414 secundairlucht-inblaassysteem. lambdasonde en kat zijn ok.
fiches van sono´deklappen nagekeken, vacu³mslangen lijken ook ok. luchtpomp werkt.
ben niet zo vertrouwd met dit type auto.
co = 4.0, bij 3500 toeren ongeveer 2.5.
Kan iemand mij helpen aub? dankjewel!