Geplaatst: 15-07-2007 14:33
[84430]Is een bonkend geluid tijdens het rijden over slecht wegdek en als je de auto zwaar beladen neemt het bonkende geluid steeds meer toe.
Iemand hier meer ervaring mee.
Schokdempers en veren zijn al gecontroleerd en zijn goed.
mvg
stefan