Geplaatst: 05-06-2005 23:51
[32687] Hallo,
Wij hebben een transporter 1.9 td met het volgende probleem,
De auto remt vanzelf op alle wielen.Het rempedaal voelt dan ook "hard" aan.
Wanneer de vacuumpomp losgekoppeld word is het probleem tijdelijk weg..
Wie kent/herkent dit probleem?
Gr Tom