Geplaatst: 20-04-2006 23:29
Raar probleem:
Deze 323 start af en toe gewoon niet. Navervanging van temp sensor is het rare starten verlegd naar het niet willen aanslaan nadat de motor gelopen heeft (na uurtje proberen).
De bougies zijn zeiknat als de motor niet wil aanslaan.
Verdeler,Injectors,Bobine en compressie zijn in orde!
wie heeft er een tip?
m vr gr