Geplaatst: 21-04-2006 21:39
[54569] Hallo allemaal,
Na weken "kijken" nu toch maar eens zelf een vraag geplaatst!
We hebben hier een Polo met 1.4 APQ motor waarvan de kop vervangen moet worden vanwege LPG.
Mijn vraag is nu, moet ik nu wel of niet de kopbouten vernieuwen, want Kluwer zegt er niets over maar revisie-bedrijf zegt dat het altijd moet bij deze motoren....
Het scheelt wel niet zoveel geld, maar ja als het niet nodig is
grt:
Pim