Geplaatst: 26-05-2005 14:01
Hallo,
We hebben gister een seat toledo binnen gekregen.
het rare is de bougies zijn vervangen.
het was toen 3 weken over.
maar toen kwam het weer.(achter af dus geen bougies kapot)
maar toch we weten niet wat het is soms valt hij terug tot 600 toeren:( vreemt en het stel motortje werkt wel.
hebben jullie ideeen en je moet ong. 30 sec wachten voor dat je hem kan starten.