Geplaatst: 25-04-2006 12:44
Deze auto stotterd met optrekken en doortrekken. als snelheid bereikt is is het probleem weg. Ook geen problemen als de auto zwaar belast wordt met bijvoorbeeld een caravan of car. Kabels, verdelerkap en rotor zijn reeds vervangen. Ook de bougies zijn vervangen. Injectoren zijn gereinigd met ASNU tester, maar probleem is nog steeds aanwezig.Het lijkt op een ontstekingsmisser, of op uitval van injectoren, maar dat is niet het geval.
Heeft iemand nog een idee???
b.v.d. Geert1971