Geplaatst: 27-05-2005 21:38
[32179] Hallo, de Golf 3 1.9 Diesel is tijdens het rijden in de derde versnelling vast blijven zitten. Wil niet meer uit deze versnelling. Kan dit een schakelstang probleem zijn? Komt een dergelijk probleem vaker voor? Ik heb een bak van een GTI liggen, kan ik die er voor gebruiken? Alvast dank voor jullie reacties, mvg, Gerrit.