versnellingsbak

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2005 21:38

[32179] Hallo, de Golf 3 1.9 Diesel is tijdens het rijden in de derde versnelling vast blijven zitten. Wil niet meer uit deze versnelling. Kan dit een schakelstang probleem zijn? Komt een dergelijk probleem vaker voor? Ik heb een bak van een GTI liggen, kan ik die er voor gebruiken? Alvast dank voor jullie reacties, mvg, Gerrit.