Geplaatst: 28-05-2005 0:26
[32187] Hallo,
Het volgende doet zich voor; Motor slaat aan loopt gemiddeld 5 sec en slaat af(lampje van de sportstand automaat gaat branden en toerenteller valt tegelijkertijd snel weg)
Als je de auto op contact zet blijft lampje sportstand een 10 tal sec branden en daarna uit of soms ook nog 10 sec knipperen.
Ook de boordcomputer werkt niet, wel de klok onderin maar geen verbruiksgegevens, display is wel goed.
Het hele verhaal van deze auto ken ik niet maar er zijn al diverse mensen mee bezig geweest,volgens zeggen is de computer al vervangen door een gebruikte en korte tijd later deze storing opgetreden.
Naar mijn idee valt de ontsteking weg door een verkeerd signaal.
Helaas heb geen goed compleet schema (en ook niet de tech2)waarin ik kan zien hoe het fabrieksalarm en automaat geschakeld zijn.(het alarm lijkt normaal te werken)
Iemand een idee of oplossing?