2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-12-2004 15:11
[23390] Heb een IS 200 maar vind dat de wagen vermogen te kort komt. Hij is zeer langzaam in het optrekken. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn.