5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-01-2005 17:33
klant heeft een saab met bekende 2.2 dti opel motor,
klacht is moeilijk starten als de auto schuin ophoog,
staat met de neus.
retoer slangen al vervangen.
mijn vraag is of er een tankklep inzit of opvoer pomp.