Geplaatst: 31-03-2005 12:32
Hallo wij hebben het volgende probleem met een Renault espace 2.2 DT 12V 83kw motorcode G8T BJ 1999 deze auto rook bij gasgeven
dit hebben we al gecontroleerd turbo geen speling op as wel iets olie in inlaatspruitstuk. intercooler gecontroleerd als hij bol staat dit was niet het geval. slangen turbo gecontroleerd op lekkage ook goed. ik heb zelf de EGR klep afgesloten dit heeft wel iets geholpen maar is nog niet goed. wie heeft dit eerder meegemaakt of zit dit toch in de brandstofpomp ( VE pomp BOSCH )