Geplaatst: 07-04-2005 5:57
[29335] Heb een 3 traps automaat schakelt niet meer op of af wel met de handbediening
volgens mij is het niet nodig de hele bak te reviseren zoals renault dealer zegt.
ik denk alleen de elektronische schakelmodule bovenop de bak
wie kan mij daarbij helpen ?