Geplaatst: 09-04-2005 19:45
[29456] De volgende storing was aanwezig. Een defecte airbagring.
De ring is vervangen. Het opnieuw uitlezen van het airbagsysteem gaf het volgende resultaat. Geen foutcodes. De computer herkende ook alle airbags en gordelspanners. De vergrendelde airbagcomputer werd ontgrendeld, zoals het hoort, en het controle lampje ging gewoon uit. Zolang de auto op contact blijft of dat je er mee rijdt blijft het lampje uit en is het systeem actief. Als de auto uitgezet is en later opnieuw gestart wordt blijft het lampje weer branden. Als het systeem opnieuw uitgelezen wordt blijkt dat de airbagmodule opnieuw vergrendeld is. Wie heeft daar een passend antwoord op?