Geplaatst: 12-04-2005 10:15
[29602] Er staat hier in de werkplaats een buggy op een basis van een volkswagen kever uit 1965 met een verkorte wielbasis . Er zijn aan de voorzijde en aan de achterzijde remschijven gemonteerd . Aan de voorzijde zijn dit orginele remklauwen gemonteerd zoals op de latere kevers van de jaren '70 en later . Aan de achterzijde is dit een speciale kit met remklauwen van een Golf met ook de handrem op de zuigers in de remklauwen . De hoofdremcilinder is een dubbelcircuit hoofdremcilinder en is reeds vervangen maar het remsysteem is niet te ontluchten . De remklauwen zijn reeds tijdens het ontluchten gedemonteerd en omhoog gehouden om ervoor te zorgen dat alle lucht uit het systeem komt . Heeft iemand ervaring met dit probleem of ook zo'n voorval gehad ? Sugesties zijn van harte welkom . Alvast bedankt A3 . Een kleine aanvulling : na een enkelcircuit hoofdremcilinder te hebben te gemonteerd is het probleem opgelost . De diameter van de hoofdremcilinder is van 19.05 mm naar 22 mm gegaan .