Geplaatst: 25-04-2005 20:57
Beste Renaultmonteurs,
Ik heb een Clio 1.2 (D7F-726)binnen, waarvan herhaaldelijk de motorstoringslamp gaat branden. De motor reageert dan ook niet op het electronisch-gaspedaal en blijft perfect stationair draaien. Accu los maken, resetten, starten en rijden maar weer.
De elende is begonnen nadat een marter de bougiekabels for breakfast had geprobeerd. Bougiekabels vervangen en overige bedrading en stekkers gechecked. Geen verdere beschadigingen. Ik denk dat het electronisch-pedaal de problemen veroorzaakt, de fout komt steeds vaker op een dag voor. Hoe check/verhelp ik dit?
bvd, Ruud