Geplaatst: 14-04-2005 20:02
[29764] Beste collega's ik heb een escort staan als je ermee op een stoplicht afrijdt en tot stilstand komt slaat de motor af dit doet hij niet altijd vooral bij koude motor en stationair staat hij heel licht te zagen dank jewel voor jullie tips ik de bougies vervangen en de olie 0w30 erin gedaan rijdt nu veel beter